יום שני, 19 באוקטובר 2015

כניסה לתפיסה חדשה של מציאות

האנושות היום נמצאת במשבר. אנחנו קוראים לזה בשמות שונים, חסכוניים, פיננסיים, פוליטיים, חברתיים המשבר האחר שלנו, אבל בעצם זה נראה כאילו יום אחד התעוררנו על כוכב אחר שבו כל מה שאמור לעבוד באופן שונה בהשוואה לאיך הם עשו לפני. כל המוסדות, המערכות אנחנו בעצמנו נבנו פתאום התחלנו להתמוטט, חמקנו מבין אצבעותינו.
אותו התופעות שקורה במדע, כמו גם, פיסיקאים כבר יכולים לתאר, למדוד מציאות הקוונטית סביבנו, אבל עדיין הם לא יכולים לחדור אותו או באמת לחקור אותו, ולהחיל אותו על הרב לייטמן החיים שלנו, כי אין להם תאימות מלאה עם מציאות.
למען אמת אנחנו נמצאים במשבר של תפיסה. עד כה חשבנו שכל המציאות סובבת סביב בני אדם, אנחנו נמצאים מחוץ למערכת אם הטבע ויכולים לעשות מה שאנחנו רוצים. עכשיו אנחנו מתחילים להבין שהמערכת האנושית המלאכותית שלנו היא בקנה אחד עם המערכת הטבעית העצומה סביבנו. גם אנחנו מתחילים להבין שהמערכת סביבנו לא הולכת לשנות את החוקים והפעלתה מחייבים גם לנו. אז זה מיכאל לייטמן הוא חיוני לנו להיות דומה, מותאם לזה.
הגעה השתוות צורה עם "מערכת קוונטית" משולבת באופן מלא סביבנו מחייבת שינוי יסודי בתפיסת מציאות שלנו. כדי להיכנס למערכת ללא פגיעה, עיוות זה היינו צריך לצאת תפיסה מרוכזת בעצמו הסובייקטיבית,. היום אנחנו כמו משקיפים סגורים בקופסות קטנות, סובייקטיבי שחורים עם חמישה פתחים קטנים לתחושה, כל מה שאנחנו לטעום דרך חמשת פתחים אלה אנו לעכל, לחשב בתוך בניין תמונה מוגבלת מאוד, הסובייקטיבית של מציאות.
אם היינו יכול לצאת תיבות אלה אנחנו יכולים להתחיל לתפוס את המציאות הכוללת, ללא תשלום של האני שלנו, ללא המסננים סובייקטיבי, האגואיסטיים שלנו. כדי להגיע למצב שאנחנו צריכים "מעבדה" מיוחדת, מעגל הדדי, קבוצה שבה אנשים התאספו למטרה ספציפית זו להתחיל לעבוד הדדי יחד. המטרה שלהם היא קבלה לעם לקחת על חוות הדעת של אחרים במקום משלהם, דיון בנושאים שונים, פתרון בעיות שונות עד באמצעות מאמציהם בהדרגה הם נכנסים מרחב הדדי, "עצמי פחות" מהמקום שבי-כאילו דרך שער - הם יכולים להתחיל אובייקטיבי התבוננות מציאות.
היום אנחנו מוכנים לעשות קפיצה כזאת מהפכנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה